1. Ako nakupovať

  2. Nakupovanie v internetovom obchode SKLO-NÁDOBÍ.sk je veľmi jednoduché.
    Tovar je prehľadne roztriedený do rôznych kategórií umiestnených v ľavej hornej časti. Po kliknutí na zvolenú kategóriu (napr. "jedálenské súpravy") sa buď daná kategória rozbalí do podkategórií alebo sa rovno zobrazí tovar danej kategórie v hlavnom okne.

    Informácie o jednotlivých položkách sú poskytované v dvoch úrovniach - náhľad a detail. Náhľad je určený pre ľahšiu a rýchlejšiu orientáciu v ponuke, naopak detail slúži pre získanie viac informácií o tovare. Na detail je možné prejsť kliknutím na obrázok alebo na názov tovaru.

    Tovar je možné objednať kliknutím na tlačítko Kúpiť, čím dôjde k vloženiu zvolenej položky do nákupného košíka. Rovnakým spôsobom vyberáte a ukladáte do košíka ďalšie položky. Košík si pamätá všetky vložené položky po dobu prezerania nášho obchodu. Odporúčame sa pred nakupovaním prihlásiť, v prípade reštartovania počítača zostane už tovar v košíku.

    Množstvo položiek v košíku možno upraviť podľa požiadavky. Pre zapísanie zmien je treba stlačiť tlačidlo Prepočítať.

    Akonáhle máte košík naplnený všetkým, čo chcete objednať, prejdete tlačítkom Ďalšie na obrazovku, kde bude treba vyplniť kontaktné údaje, spôsob platby a dopravy tovaru. Po vyplnení všetkých požadovaných údajov môžete prejsť na ďalšiu stránku, kde máte možnosť si svoju objednávku skontrolovať. V prípade, že je všetko v poriadku, máte možnosť si objednávku vytlačiť a kliknutím na tlačidlo Ďalej bude záväzná objednávka odoslaná na naše obchodné oddelenie. Inak máte možnosť vrátiť sa cez tlačítko Späť a vykonať prípadné korekcie objednávky. Ak budete potrebovať niektorú z položiek košíku vymazať, prepíšte počet kusov na nulu a stlačte tlačítko Prepočítať. Po prijatí Vašej objednávky Vám príde potvrdzujúci email na Vami uvedenú adresu.

  3. Storno objednávky
  4. Kupujúci môže svoju objednávku vziať späť (stornovať) najneskôr do 18. hodiny dňa vykonania objednávky e-mailom na adresu storno@sklo-nadobi.sk , v predmete emailu musí byť uvedené slovo STORNO. Pokiaľ kupujúci už za objednaný tovar zaplatil a objednávku v lehote riadne stornoval, bude mu zaplatená kúpna cena vrátená - odoslaná do 3 pracovných dní späť, a to poštovou poukážkou alebo bezhotovostným prevodom (podľa priania zákazníka). Pokiaľ kupujúci stornuje objednávku neskôr, než v uvedenej lehote, bude predávajúci akceptovať také storno len po predchádzajúcej dohode s kupujúcim ak akceptácii sa vopred nezaväzuje.

  5. Platobné podmienky
  6. Našim zákazníkom ponúkame dva najrozšírenejšie spôsoby úhrady tovaru:
    1. Tovar môže byť zaslaný na dobierku - je zaplatené pri prevzatí na pošte alebo kuriérskou službou.

    Prevádzkovateľ obchodu JE platcom DPH.

  7. Vrátenie tovaru
  8. Pokiaľ so zakúpeným tovarom z nášho obchodu nie ste spokojní, môžete tento tovar vrátiť,
    najneskôr však do 14 dní od jeho doručenia . Tovar bude predávajúcim po predchádzajúcej dohode so zákazníkom a po doručení takého tovaru (na adresu prevádzkovateľa) prijaté. Tovar musí byť vrátený nepoškodený a nepoužitý s dokladom o kúpe.
    Po vrátení tovaru bude zákazníkovi vrátená cena tovaru (do ceny tovaru sa nezapočítava dopravné) bankovým prevodom alebo poštovou poukážkou (podľa priania zákazníka), a to najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa vrátenia tovaru.
    O úmysle vrátiť tovar zakúpený v našom obchode nás prosím informujte mailom na adresu info@sklo-nadobi.cz alebo telefonicky 608 467 141.