Tovar je odosielaný v priebehu 1 až 4 pracovných dní, v prípade nejakých komplikácií Vás budeme kontaktovať.

Způsob dopravy

DPD Private

Koncová cena 10 EUR vrátane DPH a dobierky

  • Oznámenie o doručení zásielky SMS správou alebo e-mailom deň vopred
  • V deň doručenia dostane príjemca interaktívne SMS alebo e-mail s 3hodinovým upresnením času doručenia
  • Ak príjemcovia termín doručenia nevyhovuje, môže ho jednoducho zmeniť odpoveď na SMS správu alebo e-mail
  • Telefonické kontaktovanie kuriérom v prípade, že nebude môcť dodržať čas doručenia zaslaný v SMS správe alebo e-mailu
  • Sledovanie celého doručenia cyklu zásielky na www.dpd.sk vrátane potvrdenia o doručení
  • E-mailové upozornenia príjemcu v prípade neúspešného pokusu o doručenie
  • Telefonické kontaktovanie príjemcu po druhom neúspešnom pokuse o doručenie

Cena sa pripočíta k objednávke pri výbere dopravy.

O odoslaní objednávky budete vyrozumněni e-mailom

Balenie tovaru

Tovar je balený do pevných kartónov a riadne probaleno skartovaným papierom, polystyrénom alebo ďalšími typmi materiálov vhodnými pre balenie takýchto zásielok.

Záruka kompletné dodávky - Reklamácie poškodených dielov

Ak máte obavy si objednať tovar z dôvodu, aby sa cestou nerozbilo, nemusíte mať vôbec žiadny strach!
Po prijatí zásielky riadne skontrolujte obsah balenia a všetky poškodené kusy nám ohláste do druhého dňa od doručenia na tel: 608 467 141 alebo e-mail info@sklo-nadobi.cz. Náhradné diely Vám budú v najbližších dňa zdarma zaslané, aby ste objednávku mali celú. E-mail by mal obsahovať číslo objednávky, počet a druh poškodených kusov a foto týchto poškodených dielov . Poškodené diely nám späť zasielať nemusíte. Na neskoršie reklamácie nemusí byť braný ohľad.
V prípade viditeľného poškodenia balíka nechajte dopravcom spísať reklamačný protokol.
Ďalšie informácie v sekcii "Otázky a odpovede"

Záruka vrátenia peňazí

Tak ako všetky elektronické obchody, aj my dodržiavame zákony a preto aj u nás máte možnosť do 14-tich dní tovar vrátiť bez udania dôvodu (aj keď by sme boli radi, ak nám dôvod oznámite, aby sme mohli prijať opatrenia, ktoré by zlepšilo podmienky nákupu). Ak by ste potrebovali túto možnosť využiť, kontaktujte nás prosím vopred telefonicky a e-mailom. Neposielajte tovar na dobierku! Peniaze za tovar Vám zašleme späť na Váš účet ihneď po kontrole tovaru. Tovar musí byť v poriadku a musí byť zabalený v pôvodnom neporušenom obale! (neplatí ak si zakúpite tovar označený "poškodený obal")