Cena sa pripočíta k objednávke pri výbere dopravy.
O odoslaní objednávky budete vyrozumněni e-mailom
Tovar je balený do pevných kartónov a riadne probaleno skartovaným papierom, polystyrénom alebo ďalšími typmi materiálov vhodnými pre balenie takýchto zásielok.
Ak máte obavy si objednať tovar z dôvodu, aby sa cestou nerozbilo, nemusíte mať vôbec žiadny strach!
Po prijatí zásielky riadne skontrolujte obsah balenia a všetky poškodené kusy nám ohláste do druhého dňa od doručenia na tel: 608 467 141 alebo e-mail info@sklo-nadobi.cz.
Náhradné diely Vám budú v najbližších dňa zdarma zaslané, aby ste objednávku mali celú. E-mail by mal obsahovať číslo objednávky, počet a druh poškodených kusov a foto týchto poškodených dielov .
Poškodené diely nám späť zasielať nemusíte. Na neskoršie reklamácie nemusí byť braný ohľad.
V prípade viditeľného poškodenia balíka nechajte dopravcom spísať reklamačný protokol.
Ďalšie informácie v sekcii "Otázky a odpovede"
Tak ako všetky elektronické obchody, aj my dodržiavame zákony a preto aj u nás máte možnosť do 14-tich dní tovar vrátiť bez udania dôvodu (aj keď by sme boli radi, ak nám dôvod oznámite, aby sme mohli prijať opatrenia, ktoré by zlepšilo podmienky nákupu). Ak by ste potrebovali túto možnosť využiť, kontaktujte nás prosím vopred telefonicky a e-mailom. Neposielajte tovar na dobierku! Peniaze za tovar Vám zašleme späť na Váš účet ihneď po kontrole tovaru. Tovar musí byť v poriadku a musí byť zabalený v pôvodnom neporušenom obale! (neplatí ak si zakúpite tovar označený "poškodený obal")